Pauze Start

Wat gaat goed, wat kan beter

Bij alles wat we als Icare Jeugdgezondheidszorg doen, zijn vragen en behoeftes van ouders ons vertrekpunt. Maar hoe hard onze medewerkers ook hun best doen het kan altijd gebeuren dat je een keer wat minder tevreden bent. Blijf hier niet mee rondlopen, maar maak het kenbaar. Jouw vragen, suggesties en klachten nemen wij zoveel mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan jou en andere klanten te verbeteren.

Een klacht?

In de meeste gevallen is een gesprek met de betrokken medewerker voldoende om het probleem uit de weg te ruimen. Lukt dit niet of komen jullie er niet uit, dan kun je een klacht indienen. Dien je klacht zo snel mogelijk in, bij voorkeur schriftelijk (per mail: infojgz@icare.nl of per post: (Icare Jeugdgezondheidszorg, Postbus 1, 7940 AA Meppel). Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling ervan. De manager van de betrokken medewerker neemt contact met je op en maakt een afspraak voor een gesprek. Na dit gesprek ontvang je binnen tien werkdagen een beslissing over je klacht. Meer informatie vind je in de klachtenregeling van Icare.

Klachtencommissie

Het is mogelijk dat je het niet eens bent met de geboden oplossing. In dat geval kun je een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie door een schriftelijke klacht te sturen. Deze commissie doet binnen vier weken een uitspraak.

Icare Jeugdgezondheidszorg
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 900
7940 KE MEPPEL

Voor de volledige tekst van de klachtenregeling van Espria (die onder andere ook van toepassing is voor Icare JGZ) klik hier.

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de klachtencommissie, kun je in beroep gaan bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg. Alle informatie hierover vind je op de website van de geschillencommissie.

Tips of complimenten?

Heb je nog verbetertips of wil je iemand in het zonnetje zetten? Gebruik hiervoor het contactformulier. Hartelijk dank voor uw reactie.

Waar kun je ons vinden?

Vul hieronder je postcode of woonplaats in en vind snel het consultatiebureau in jouw wijk of gemeente.