Doorgaan naar inhoud
Zoeken
Waar ben je naar op zoek?
Bekijk onze veelgestelde vragen.
Menu
Boze Kinderen (1)

Wat gaat goed, wat kan beter

Bij alles wat jij van ons kunt verwachten, zijn vragen en behoeftes van ouders het vertrekpunt van het aanbod. De professionals van Icare JGZ staan voor jou klaar om jou te ondersteunen daar waar nodig. Het kan wel eens gebeuren dat jij een keer wat minder tevreden bent over het aanbod of de manier waarop jij wordt ondersteunt. Blijf hier niet mee rondlopen, maar maak het kenbaar.

Jouw vragen, suggesties en klachten worden serieus genomen. Het stelt ons namelijk in staat onze ondersteuning aan jou en andere ouders blijvend te verbeteren.

Ontevreden of een klacht?

Ben jij ontevreden of heb je een klacht? Geef dit dan aan bij degene die het betreft. Als je dat niet wilt of daarna nog ontevreden bent, kun je rechtstreeks contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris. Zij helpt jou bij het vinden van een passende oplossing. De klachtenfunctionaris van Icare JGZ, Willeke Dijkstra, is bereikbaar via 06 235 956 39 (op werkdagen) of per mail klachtenfunctionaris@icare.nl.

Wil jij een overzicht van de mogelijkheden om jouw klacht te laten behandelen en hoe je dit aan kunt pakken? Bekijk dan de informatiekaart of lees de klachtenregeling op de klachtenpagina van Espria. De klachtenprocedure loopt via Espria, omdat Icare JGZ onderdeel is van Espria.  

Klachtencommissie

Het kan voorkomen dat je het niet eens bent met de klachtoplossing die jij krijgt. In dat geval kun je een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie door een schriftelijke klacht te sturen. Deze commissie doet binnen vier weken een uitspraak.

Stuur je brief naar:
Icare Jeugdgezondheidszorg
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 900
7940 KE  MEPPEL

of stuur een e-mail naar:
klachtencommissie@icare.nl

Wil je de gehele klachtenregeling inzien? Je vind deze op de site van Espria onder Klachten. Deze regeling is van toepassing voor Icare JGZ en de andere zorgorganisaties die onder Espria vallen.

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de klachtencommissie, kun je in beroep bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg. Alle informatie hierover lees je op de website van de geschillencommissie.