Doorgaan naar inhoud
Zoeken
Waar ben je naar op zoek?
Bekijk onze veelgestelde vragen.
Menu
Boze Kinderen (1)

Wat gaat goed, wat kan beter

Bij alles wat jij van ons kunt verwachten, zijn vragen en behoeftes van ouders het vertrekpunt van het aanbod. De professionals van Icare JGZ staan voor jou klaar om jou te ondersteunen daar waar nodig. Het kan wel eens gebeuren dat jij een keer wat minder tevreden bent over het aanbod of de manier waarop jij wordt ondersteunt. Blijf hier niet mee rondlopen, maar maak het kenbaar.

Jouw vragen, suggesties en klachten worden serieus genomen. Het stelt ons namelijk in staat onze ondersteuning aan jou en andere ouders blijvend te verbeteren.

Omdat Icare JGZ onderdeel is van Espria, wordt jouw klacht behandeld volgens de Espria klachtenregeling.

Klachtenfunctionaris

Lukt het niet om de klacht op te lossen met degene die het betreft? Dan kun je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris Willeke Dijkstra. Zij helpt je bij het formuleren van je klacht en het vinden van een oplossing. De klachtenfunctionaris fungeert als tussenpersoon om jullie, jij als ouder en Icare Jeugdgezondheidszorg, tot een oplossing te laten komen.


Wat doet de klachtenfunctionaris voor jou:
  • zij is dé persoon om je klacht mee te bespreken.
  • zij informeert jou over de klachtenregeling.
  • zij adviseert jou (jullie) als degene(n) die overweegt om een klacht in te dienen.
  • zij kan helpen om je klacht te formuleren.
  • zij is objectief en onafhankelijk.

Wanneer de klacht niet naar tevredenheid opgelost wordt, kan de klachtenfunctionaris jou doorverwijzen naar de officiële klachtencommissie.