In het online klantportaal beheer je zelf online je afspraken met het consultatiebureau. Als je op het consultatiebureau al een volgende afspraak hebt gemaakt, ontvang je per mail nog een bevestiging van de gemaakte afspraak. Mocht je de afspraak toch willen verzetten, dan kan dit ook in het klantportaal.
- Voor ouders in regio Noord-Veluwe (Putten, Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Elburg en Oldebroek): portaal.jeugdnoordveluwe.nl
- Voor ouders in Drenthe en Flevoland (Aa en Hunze, Tynaarlo, Coevorden, Meppel, Lelystad, Dronten, Zeewolde): portaal.icarejgz.nl
Als je een richtdatum hebt afgesproken
Het kan zijn dat je met de jeugdarts of jeugdverpleegkundige een ‘richtdatum’ hebt afgesproken; wanneer je ongeveer weer een afspraak wilt. Dan ontvang je enkele weken voor de richtdam een e-mail om een afspraak te maken. In het klantportaal kies je de gewenste tijd en datum op het consultatiebureau.
Herinnering
Mocht je vergeten zijn om de afspraak te maken dan ontvang je een herinneringsmail. Als we daarna niks horen, gaan we er vanuit dat je geen belangstelling hebt voor een afspraak. Wanneer we redenen hebben - die gezamenlijk met jou zijn vastgesteld- om jou en je kind graag te zien, nemen we contact met je op.
E-mail actueel?
Om je uit te nodigen om een afspraak te maken en een afspraak te kunnen bevestigen is een actueel e-mailadres van belang. Als dit wijzigt, pas het dan gelijk aan in het online klantportaal.