Pauze Start

Wat gaat goed, wat kan beter

Bij alles wat we als Icare Jeugdgezondheidszorg doen, zijn vragen en behoeftes van ouders ons vertrekpunt. Maar hoe hard onze medewerkers ook hun best doen het kan altijd gebeuren dat je een keer wat minder tevreden bent. Blijf hier niet mee rondlopen, maar maak het kenbaar. Jouw vragen, suggesties en klachten nemen wij zoveel mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan jou en andere klanten te verbeteren.

Ontevreden of een klacht?

Ben je ontevreden of heb je een klacht? Bespreek het met de medewerker die het betreft of diens leidinggevende. Als je dat niet wilt of daarna nog ontevreden bent, kun je rechtstreeks contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris. Hij helpt je bij het vinden van een passende oplossing. De klachtenfunctionaris, Willem Hulshof, is bereikbaar via 06 30 40 64 02 (op werkdagen)  of per mail  info@dekwestie.nl.

Wil je een snel overzicht van de mogelijkheden om je klacht te laten behandelen en hoe je dit aan kunt pakken?
Bekijk dan deze Infographic.

Klachtencommissie

Het is mogelijk dat je het niet eens bent met de geboden oplossing. In dat geval kun je een beroep doen op de onafhankelijke klachtencommissie door een schriftelijke klacht te sturen. Deze commissie doet binnen vier weken een uitspraak.

Icare Jeugdgezondheidszorg
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 1
7940 AA  MEPPEL

Voor de volledige tekst van de klachtenregeling van Espria (die onder andere ook van toepassing is voor Icare JGZ) klik hier.

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de klachtencommissie, kun je in beroep gaan bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg. Alle informatie hierover vind je op de website van de geschillencommissie.

Tips of complimenten?

Heb je nog verbetertips of wil je iemand in het zonnetje zetten? Gebruik hiervoor het contactformulier. Hartelijk dank voor jouw reactie.

Waar kun je ons vinden?

Vul hieronder je postcode of woonplaats in en vind snel het consultatiebureau in jouw wijk of gemeente.